The Fatal of Pure Pkers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


RuneScape Klaani.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Liittyminen kiinnostaisi.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
vuohipate




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 16.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: Liittyminen kiinnostaisi.   Liittyminen kiinnostaisi. EmptyLa Toukokuu 16, 2009 10:34 pm

Moi

Eli kiinnostaisi liittyminen tähän klaaniin. Ukon nimi: vuohipate ja combat lvl on 13. Tiedän, että klaanin raja on 20, mutta tein tämän ukon vasta eilen illalla ja luulen, että se on 20 lvl tämän viikonlopun kuluessa. Ukko on siis str pure ja statsit ovat:

str: 15
att: 10
def: 1
range: 1, mutta sitä koulutetaan sitten kun str, att ja cb isompia
mag: 1, mutta sitä koulutetaan sitten kun str, att ja cb isompia
prayer: 6 Shocked
hp: 14

Muuta:
Olen pelannut rs varmaankin 5 vuotta, mutta siinä on ollut välillä aina taukoja. Päätin nyt aloittaa uudestaan, kun kuulin, että ns. "vildu" on tullut takaisin. Olen myös ollut membuna varmaan vuoden yhteensä. Minulla on myös 80lvl maini se aito 5v. vanha runeukko! Myös aina välillä ollut erilaisia pureja kuten noin 50lvl range pure, 30lvl str pure, 40lvl def pure, mutta noista kaikista on salasanat unohdettu, enkä saa niitä recovereillä takaisin. Minulla on ennen ollut myös oma klaani ja olen ollut muiden klaaneissa. Aktiivisuuden määrästä en oikein tiedä vielä kun tauon jälkeen nyt aloitin, mutta luultavasti ainakin tunti arkisin ja viiknloppuisin enemmän riippuen jalkapalloharkkojen ja muiden real-life tapahtumien määrästä

Oikeassa maailmassa olen 13v, mutta henkinen ikä on melkeinpä 15v. Cool

Tiedän, että olen "hieman" pienilevuinen, mutta toivon, että pääsisin klaaniin sen takia, että sitten kun olen tarpeeksi iso lvl minua ei jätettäisi ulkopuolelle.

Jos haluat, että lisään vielä jotain, niin lähetä viestiä. Toivon, että saan vastauksen pian. Muuten kannattaa laittaa pk ajat ja muut tapahtumat niin, että vain jäsenet näkevät ne tai muuten jotkut isompi lvl saattaa tulla pk retkellä teurastamaan koko klaanin.

Kiitos
Takaisin alkuun Siirry alas
vuohipate




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 16.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: jatkoa   Liittyminen kiinnostaisi. EmptyLa Toukokuu 16, 2009 11:40 pm

Str on muuten noussu jo 21 ja cb 15 ja hp 17
Takaisin alkuun Siirry alas
vuohipate




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 16.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittyminen kiinnostaisi.   Liittyminen kiinnostaisi. EmptySu Toukokuu 17, 2009 12:25 am

nyt cb 17, str 25 ja hp 19.
Takaisin alkuun Siirry alas
vuohipate




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 16.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittyminen kiinnostaisi.   Liittyminen kiinnostaisi. EmptySu Toukokuu 17, 2009 3:10 am

Nonniin, nyt klaanin raja saavutttu
cb: 20
str: 28
att: 15
hp: 21
Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
vuohipate




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 16.05.2009
Paikkakunta : Helsinki

Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittyminen kiinnostaisi.   Liittyminen kiinnostaisi. EmptySu Toukokuu 17, 2009 9:37 pm

Ei tunnu kukaan käyvän täällä foorumeilla, taitaa olla aika kuollut klaani.

Cb: 25
str: 31
att: 25
hp: 25

Oikeasti, jos haluatte saada tästä klaanista toimivan niin vähän enemmän aktiivisuutta pliis.
Takaisin alkuun Siirry alas
98 jonne es
Admin
98 jonne es


Viestien lukumäärä : 90
Join date : 28.04.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Lahti

Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: M0r0.   Liittyminen kiinnostaisi. EmptySu Toukokuu 31, 2009 5:38 pm

Juh, on ollut kiireitä. Mutta jos sä oot enään 20-40lvl, niin kyl oot tervetullut..
Add: Purecos (lvl 28) Strength.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://tfopp.palstani.com
Sponsored content





Liittyminen kiinnostaisi. Empty
ViestiAihe: Vs: Liittyminen kiinnostaisi.   Liittyminen kiinnostaisi. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Liittyminen kiinnostaisi.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
The Fatal of Pure Pkers :: Liity täältä-
Siirry: